طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

به هنگام طراحی سایت و بهینه سازی سایت باید به طراح وب خود نیز توجه خاصی بکنید . چون این طراح سایت شماست که میتواند تاثیری در وبسایت شما ایجاد کند که کاربران را جذب کند . در ادامه به سه دلیل برای اعتماد به طراح وب برای مشاوره اشاره میکنیم .

اگر شماهم نمیدانید چرا به یک مشاوره خوب نیاز دارید به این سه نکته توجه کنید :


1- یاد گیری طراحی سایت در طول زمان ؛یکی از مهمترین نکات بکارگیری طراح وب مجرب است . همانطور که اینترنت در طول زمان تغییر زیادی کرده است ، طرز فکر مردم نیز درباره طراحی سایت هم متحول شده است . کسی که تجربه بالایی داشته باشد ، با نحوه رشد و توسعه الگوهای طراحی سایت آشناست و میداند که کدام موفق اند . این تجربه باعث میشود تا سایت شما موفق تر باشد و در طراحی سایت نیز بروز باشد و تجربه کاربری بهتری برای مخاطب فراهم کند .


2- درک بهتری از نحوه اثر طراحی وب بر ژانر؛ همینطور که اینترنت رشد میکند، خیلی از موارد نیز  روی رفتار کاربران در اینترنت اثر میذارد .  درک و تجربه این تغییرات به طراح وب کمک میکند تا پیغام وب سایت شما را بهتر به مخاطب القا کند .  مخاطب شما ممکن است رنج وسیعی از کاربران مختلف را دربر بگیرد . شما باید بتوانید  سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که بهترین نتیجه و بیشترین اثربخشی را داشته باشد .


3- رزومه ای پر از تجارب کاری متنوع؛ کسی که تجربه زیادی دارد ، یعنی با رنج وسیعی از مشتری های مختلف کار کرده است . از وب سایتهای حرفه ای گرفته تا تجارت آنلاین و همه انواع و اقسام سایت های مختلف را طراحی کرده است .

 

منبع: طراحی سایت

  • ۹۶/۰۷/۱۵
  • مریم مرادی

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی