طراحی سایت

۱۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در صورتی که سیستم های دیگری همانند اتوماسیون ساختمانی، کنترل دسترسی، حضور و غیاب، اعلام حریق و غیره در سازمان وجود داشته که نیاز باشد با سیستم نظارت تصویری یکپارچه گردد، در این مرحله باید به این یکپارچه سازی توجه گردد .
بررسی دقیق پارامترهای مختلف سیستم از لحاظ تئوری و تجربیات موجود جهانی

بعد از این که دایره انتخاب محدودتر گردید، در این مرحله برای خرید دوربین مداربسته پارامترهای مختلف سیستم از قسمت های سخت افزاری تا نرم افزاری به صورت دقیق و جز به جز مورد بررسی قرار می گیرد تا شاخص های مهم و تاثیر گذار در سیستم نظارت تصویری استخراج گردد .

o بررسی کلی استانداردهای در دسترس برای خرید دوربین مداربسته
در این مرحله باید سعی گردید استانداردهای در دسترس در مورد اجزای مختلف سیستم نظارت تصویری مورد توجه و بررسی قرار گیرد .

o مقایسه فنی و اقتصادی راه حل های بهینه از جهات مختلف
بر اساس اطلاعات بدست آمده فنی و اقتصادی از مارک های مختلف سیستم های نظارت تصویری، باید مقایسه ای از لحاظ فنی و اقتصادی بین آنها صورت پذیرد برای تشخیص بهتر دوربین مداربسته که از جمله پارامترهای مهم در این مقایسه علاوه بر شاخص های فنی، می توان به مواردی همانند هزینه نهایی سیستم، کارآیی و کیفیت، هزینه تعمیرات و نگهداری، هزینه گسترش سیستم، قابلیت اطمینان و موارد بسیار دیگر اشاره نمود .

o انتخاب راه حل، محصول و شرکت نهایی
بر اساس بررسی های صورت گرفته و نیز جلساتی با حضور شرکت هایی که به عنوان کاندیدهای نهایی انتخاب می گردند و نیز ارتباطات مداوم با آنها محصول و شرکت مناسب انتخاب می گردد .

o مستند سازی کلیه خواسته ها از سوی حراست و کاربر نهایی
جهت تکمیل خواسته ها و نیز طراحی نهایی، کلیه خواسته های حراست و یا کاربران نهایی باید مستند گردد.

o مکان یابی دقیق محل های نصب برای خرید دوربین مداربسته


با توجه به این که محل های دوربین مداربسته  در طول طراحی معمولا جابجا می گردد، در این مرحله با استفاده از تجهیزاتی همانند بالابر و دوربین، مکان هایی که در مورد محل نهایی نصب دوربین ها مورد توافق قرار نگرفته اند را با حضور کارشناسان حراست و یا کاربران نهایی، در ارتفاع ها و زاویه های مختلف مورد بررسی و تست تصویری قرار داد تا مکان های دقیق و زاویه های نصب مشخص گردد .

o اجرای کلیه امور مربوط به نصب دوربین مداربسته
در این مرحله کار بستر سازی سیستم شامل کنده کاری، مسیر کشی و لوله گذاری برای عبور کابل ها، نیز انجام می پذیرد. همچنین طراحی دکل ها با استفاده از نرم افزارهای تخصصی نیز باید صورت پذیرد. همچنین سایر تجهیزات همانند بستر ارتباطی، UPS، برق گیر و غیره نیز به موازات این مرحله باید انجام پذیرد .

o تست و راه اندازی سیستم دوربین مداربسته
در این مرحله کلیه تجهیزات مرتبط با طرح همانند دوربین ها، سیستم های ارتباطی، نرم افزار مرکزی، اتاق کنترل و غیره نصب و راه اندازی و مشکلات احتمالی بر طرف می گردد .

o تهیه کلیه نقشه ها و مستندات سیستم برای خرید دوربین مداربسته
جهت کارکرد مداوم، صحیح و دقیق پروژه، نقشه های نهایی و تمامی گام ها و اطلاعاتی که در طول پروژه بدست آمده است با مستند گردد .

o تهیه اصول کاربری سیستم برای خرید دوربین مداربسته
یکی از مسائل بسیار تاثیر گذار قوانین، ساختار و نحوه استفاده از سیستم می باشد. به همین دلیل در این مرحله کلیه قوانین و دستور العمل های مربوط به استفاده بهینه از سیستم فراهم می گردد و آموزش های لازم به کاربران سیستم داده می شود .

  • مریم مرادی
  • ۰
  • ۰

به دست آوردن  طراحی سایت  ای که برای استفاده آسان و کاربردی باشد، راحت نیست. بلکه باید فعالیت های مهندسی و تخصصی زیادی را روی  طراحی سایت اصفهان  اعمال نمایید. این امر نیاز به تلاش های واقعی و سرمایه گذاری های حقیقی دارد. اما نترسید، این سرمایه گذاری ها نباید خیلی هم زیاد و عظیم باشند. در ادامه همراه با  طراحی سایت باشید.

شما به راحتی می توانید تست کاربردی بودن  طراحی سایت اصفهان  را در عرض چند روز اجرا نمایید و بینش های ارزشمندی را هم از رفتار کاربران و هم از پیشرفت های موجود در این زمینه به دست آورید. همه می خواهند بدانند که این روند و این تست کاربردی بودن  طراحی سایت  چقدر هرینه بر می دارد و چه میزان زمان و یا تلاش را باید در این راه صرف نمایند. در این مقاله به صورت مختصر پاسخ این سوال های تان را می دهیم.

هزینه های تست کاربردی بودن  طراحی سایت 

برای آن که هزینه ها را در این زمینه ارزیابی نمایید، ما داده هایی را از 863 پروژه  طراحی سایت اصفهان  جمع آوری نمودیم که روی اجرای تست کاربردی بودن طراحی وب سایت متمرکز بودند. بر اساس حدسیات ما از این داده ها، هزینه های اجرای تست کاربردی بودن طراحی سایت بین 8 تا 13 درصد از کل بوجه طراحی وب سایت می باشد.

بر اساس این یافته ها و یافته هایی که از سایر بررسی های دیگر به دست آوردیم، ما نتیجه گرفتیم که برای اجرای تست کاربردی بودن  طراحی سایت  باید 10 درصد از بودجه خود را به این امر اختصاص دهید.

البته ما در مطالعات مان به این امر نیز واقف شدیم که اندازه و میزان پروژه های طراحی وب سایت روی این آمارهای به دست آمده (10 درصد) بسیار تاثیر گذار می باشد. به عبارت دیگر هر چقدر حجم پروژه  طراحی سایت  زیاد تر باشد، این میزان بودجه باید برای اجرای تست های کاربردی بودن افزایش یابد.

 
مزیت های اجرای تست کاربردی بودن وب سایت

ما داده هایی را از 42 پروژه طراحی مجدد سایت ها آنالیز نمودیم. با توجه به هدف ما از این آنالیز ها، ما پروژه هایی را نیاز داریم که بتوانیم هم قبل و بعد از اجرای این تست ها، رابط های کاربری را آنالیز نماییم و به مقایسه آن ها بپردازیم. این چنین پروژه هایی به سختی به دست می آیند.

زمانی که ما این 42 پروژه را بررسی نمودیم، متوجه شدیم که طراحی سایت ها بعد از اجرای تست کاربردی بودن طراحی سایت حدود 135 درصد بهبود یافته اند.

در جدول زیر می تواند معیارهایی که از این تست کاربردی بودن طراحی سایت تاثیر می گیرد را مشاهده نمایید.



در این گونه مطالعات ما هیچ اینترانتی را مورد بررسی قرار ندادیم. اما در هر صورت، بر اساس مطالعات قبلی مان درباره طراحی اینترانت ها، حدس می زنیم که بهبود های حاصل از اجرای تست های کاربردی روی اینترانت ها تنها اندکی کمتر از 100 درصد باشد.

بهبود کاربرد اینترانت ها سرعت بسیار کمتری نسبت به ارتقای کاربرد طراحی وب سایت ها دارد: کاربرد وب سایت ها توسط توانایی کاربران در جلوگیری از ایجاد خطاها در جستجویابی و تفسیر اطلاعات جدید مشخص می گردد.
 
تخمین میزان بازگشت سود از سرمایه.

من حدس می زنم زمانی که به طور میانگین در پروژه طراحی وب سایتی که حدود 10 درصد از بودجه را به اجرای تست کاربردی بودن طراحی سایت اختصاص می دهیم، بازگشت سود از سرمایه بسیار زیاد می شود. این میزان بازگشت سود از سرمایه تنها به مسائل مالی باز نمی گردد، بلکه در این دو معیار معنا می شود: کاهش هزینه مصرفی در وب سایت ها و افزایش استفاده وب سایت ها توسط کاربران. زمانی که این نتایج از اجرای تست کاربردی بودن وب سایت حاصل شود، رضایت ذهنی آن ها نیز افزایش می یابد.

به طور کلی هر چه کاربران از طراحی وب سایت بیشتر استفاده کنند، بازگشت سود از سرمایه بیشتری مشاهده می شود. این امر به این خاطر است که استفاده بیشتر کاربران، معنای مفید و کاربردی بودن وب سایت را می رساند. حال این افزایش سود از سرمایه می تواند به افزایش فروش در وب سایت های تجارت الکترونیک منجر شود و یا به افزایش میزان ثبت نام در خبرنامه ایمیلی وب سایت های دیگر و غیره.

به طور مشابه، میزان بازدهی که از طراحی مجدد اینترانت ها برای افرایش کاربردی بودن آن حاصل می شود، حدود 8 برابر هزینه هایی است که یک شرکت با 1000 کارمند متقبل می شود، این میزان 20 برابر شرکت هایی با 000/10 کارمند و 50 برابر شرکت هایی است که 000/100 کارمند را پوشش می دهند.

من فکر می کنم این مسائل باعث شده است تا شرکت های بیشتری به مزیت های این روش پی ببرند و از این رو حدس می زنم که بوجه اختصاص داده شده به این تست ها در سال های آتی بسیار بیشتر شود. اما در هر صورت من پیشنهاد می کنم که باز هم از 10 درصد بودجه پروژه خود برای اجرای تست کاربردی بودن در سال اول در نظر بگیرید و سپس می توانید در سال های آینده این میزان را به 20 درصد و یا حتی بیشتر افزایش دهید.

  • مریم مرادی
  • ۰
  • ۰

سیستم های نظارت تصویری از سالیان پیش به عنوان ابزاری مهم در بحث نظارت و ایجاد امنیت مورد استفاده قرار گرفته اند . با توجه به سابقه طولانی این سیستم ها، تحولات و پیشرفت های بسیار زیادی در این حوزه صورت پذیرفته است که اطلاع از روند این پیشرفت ها، آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها، نکات مهم برای خرید دوربین مدابسته  در یک سیستم نظارت تصویری و موارد بسیار دیگر می تواند کمک شایانی به مدیران و کارشناسانی که در حال انتخاب و پیاده سازی یک سیستم نظارت تصویری می نمایند، باشد. در همین راستا در ادامه به صورت مختصر به بخشی از مهم ترین موارد اشاره می گردد .

مراحل استاندارد جهت اجرای یک پروژه نظارت تصویری  دوربین مدار بسته :

در این بخش به صورت خلاصه بخشی از مهمترین فعالیت هایی که باید در قبل، حین و بعد از اجرای پروژه نظارت تصویری صورت پذیرد را مورد بررسی قرار می دهیم .

o بررسی تئوری و اجزای اصلی سیستم
در ابتدای طرح، باید مطالعات جامعی بر روی مبحث سیستم های نظارت تصویری، اجزا، استانداردها و تکنولوژی های روز دنیا صورت پذیرد تا دامنه موضوع و ابعاد به خوبی روشن گردد .

o جمع آوری اطلاعات شرکت های موجود برای خرید دوربین مدابسته
در این مرحله باید سعی گردد اطلاعات شرکت ها و محصولات موجود و در دسترس تاحد امکان از طریق اینترنت، مجلات، تبلیغات و سایر اطلاعات موجود جمع آوری گردد .

در ادامه بر اساس نیازمندیهای حراست و سایر کاربران سیستم و نیز اطلاعات استخراج شده از مرحله بررسی تئوری سیستم، یک RFP تهیه گردد و به شرکت های معتبر ارسال گردد .

o دریافت اطلاعات محصولات در دسترس برای خرید دوربین مدابسته
بر اساس اطلاعات اطلاعات فنی و اقتصادی دریافت شده از شرکت ها و مطالعه دقیق مستندات مذکور، نکات ابهام آنها نیز از طریق ارتباط مداوم با شرکت ها برطرف گردد .

o تست عملی دوربین مدار بسته  در مکان های واقعی با نظارت کاربران نهایی
به این دلیل که کاربر نهایی سیستم باید در مرحله انتخاب، توانمندی سیستم نظارت تصویری را از نزدیک لمس نماید، مارک های مختلفی از دوربین ها با ویژگی های گوناگون در محل های مختلف مورد نظر در شرایط شبیه سازی شده واقعی و با حضور کارشناسان حراست و کاربران نهایی مورد تست و بررسی قرار گیرد

  • مریم مرادی
  • ۰
  • ۰

در  طراحی سایت  و خصوصا طراحی تجربه کاربری سایت نیاز به این هست که از تله های خواسته یاناخواسته ای که در حین  طراحی سایت برای شما پیش می آید بگریزید . اما چگونه ؟ در ادامه همراه با  طراحی سایت اصفهان  باشید تا این موضوع را بررسی کنیم.
اگر شما پروژه  طراحی سایت اصفهان  را آغاز کرده اید و یا در این پروسه مشارکت داده شده اید، بسیار ضروری است تا بدانید که باید از مشکلات رایج تجربه کاربری دوری گزینید، البته اگر می خواهید از دید کاربران و مخاطبین سایت بسیار برجسته دیده شوید. بیایید در این مقاله به چهار دام و تله موجود در تجربه کاربری نگاه بی اندازیم که طراحان وب با آن رو به رو می باشند. ما در این مقاله نشان می دهیم که باید چگونه از آن ها ممانعت به عمل آورید.
 
فرم ها در  طراحی سایت 

فرم ها برای جمع آوری اطلاعات درباره کاربران، مشتریان و مخاطبین بسیار ضروری می باشند. شما نمی توانید آن ها را مجبور به استفاده از این فرم ها کنید؛ اما فرم های به خوبی طراحی شده به گونه ای می باشند که خود مخاطبین و یا کاربران دوست دارند آن ها را پر نمایند. فرم ها باید درباره این که سایت ها به دنبال چه اطلاعاتی می باشند، سوالات اندکی از کاربران بپرسند. یکی از بزرگ ترین مشکلات فرم های آنلاین موقعی است که هیچ دستورالعملی در آن وجود نداشته باشد.

فرمت کردن در  طراحی سایت اصفهان

زمانی که از افرادی برای دریافت اطلاعات بخصوص سوالاتی را می پرسیم، باید مشخص کنید که دقیقا به دنبال چه چیزی می باشید. اگر شما نیاز به یک فرمت خاص برای برخی موارد دارید مانند تاریخ، زمان و یا هر اطلاعات فرمت بندی شده دیگر، باید یک مثال بیاورید. هیچ چیز سردرگم کننده تر از پر کردن یک فرمی نمی باشد که زمانی که کارتان به اتمام رسید، پیام های خطایی را مشاهده کنید.

 کادر بندی های متن در  طراحی سایت 

خیلی زیبا است که طراحان در این زمینه بسیار هوشمندانه پیش بروند و اشاراتی درباره نوع اطلاعاتی که می خواهند از کاربران دریافت نمایند، ارائه دارند، آن ها می توانند این کار را با متن پیش زمینه در فیلد های فرم انجام دهند. در حالی که این روش بسیار راحت می باشد، اما در برخی مواقع در وب سایت ها با متن های پیش زمینه ای در فرم ها برخورد کردم که حتی زمانی که شروع به تایپ کردن می کنید، محو نمی شوند.

این مورد واقعا برای هر کاربری مورد منفی محسوب می شود، زیرا در این شرایط کاربران باید اندکی تایپ کردن را توقف کنند، آن متن را انتخاب کرده و حذف کنند و در نهایت دوباره تایپ کردن را از سر بگیرند. حتی ممکن است کاربران در این شرایط پشیمان شوند و تایپ کردن را غیر ضروری بدانند، زیرا وقفه ای در طول پروسه پر کردن فرم شان به وجود آمده است. هر زمان که از یک متن پیش زمینه برای اشاره به اطلاعاتی استفاده می کنید که از کاربران می خواهید دریافت نمایید، اطمینان حاصل کنید که زمانی که کاربران شروع به تایپ کردن می کنند، از بین می رود و محو می شود.

 پیام های خطا در  طراحی سایت 

هیچ چیز خسته کننده تر از این نمی باشد که تلاش کنید در وب سایت کاری را انجام دهید و با پیام های خطا به گونه ای مواجه شوید که هیچ اطلاعاتی را در بر ندارد و یا اطلاعات کافی وجود ندارد.

اگر یک کاربر سایت با یک خطا رو به رو شود، باید حتما توضیحی از اشتباهی که پیش آمده و چگونگی برطرف کردن آن به او ارائه شود. برای مثال، اگر در هنگام ورود به یک وب سایت با بخش نام کاربری و پسوورد مواجه شدید و اگر در هنگام وارد کردن این دو مورد اشتباهی انجام دادید، باید به شما گفته شود که اشتباه در کجاست، مربوط به پسوورد است یا نام کاربری. با توجه به این که لاگین های بسیاری در سایت ها وجود دارد، به راحتی می توانید انواع نام های کاربری و پسوورد ها را دریابید.

به طور مثال اگر در هنگام ورود به سایتی با پیام خطایی مواجه شدم که مربوط به نام کاربری و پسوورد می باشد و مرا به خوبی تفهیم کند که آن ها دقیقا با پروسه موجود در طراحی وب سایت مطابقت ندارند و سایت نمی تواند با آن ها سازگار شود، شروع به اصلاح نام کاربری و یا پسوورد خود می نمایم، مانند اضافه کردن 2 حرف بزرگ و یا یک شماره، حرف کوچک و یا یک نقطه و یا حتی یک نشانه.

دیگر مثال در این زمینه به این ترتیب می باشد: اگر پسوورد ها در طول پروسه ثبت نام با هم مطابقت نداشتند، یک پیام خطایی قبل از انتخاب دکمه ارسال باید نشان داده شود. مثال دیگر می تواند به این ترتیب باشد که اگر یک نام کاربری از قبل وارد شده باشد، قبل از اینکه افراد بخواهند ثبت نام خود را تمام و ارسال کنند، نشان داده شود.

هیچ کس موارد تکراری را دوست ندارد، مخصوصا زمانی که دستورالعمل های ضعیفی را دریافت می کنند. اگر برای کاربران ساده بسازید تا اطلاعات مورد نظرتان را در اولین وهله وارد نمایند، شما کاربران بیشتری می یابید که به شما جذب شده اند.
 
تیترهای جستجویابی بزرگ و ثابت در  طراحی سایت 

نمی دانم این مورد مشهور باشد یا خیر اما من بارها آن را مشاهده کردم و در وب سایت های زیادی مواجه شدم. این مسئله به این ترتیب است که یک تیتر بزرگ و تمامی عوامل جستجویابی زمانی که به سمت پایین اسکرول می شود، محتواهای بسیاری را از دید پنهان می سازد. این مورد زمانی که در ارتباط با مخفی شدن بخش هایی باشد که بسیار اهمیت دارد و شما همیشه به آن نیاز دارید، وضع را بدتر می سازد.

کنتراست کم

چشمان من خوب می بینند. من طرفدار درک کردن و فهمیدن متن ها و یا آیکون های ذغالی در یک پیش زمینه مشکی نمی باشم. هیچ کس در چنین صفحاتی وارد نمی شود. کنتراست عامل مهمی در  طراحی سایت  ها می باشد و بسیار حائز اهمیت است.

متن در  طراحی سایت 

هر متنی باید به راحتی خوانده شود، به عبارت دیگر باید وزن کافی داشته باشد تا به راحتی خوانده شود. وزن 100 فونت ها هیچ گاه مکانی در وب سایت ها ندارند (مگر در شرایط بخصوص). استفاده از یک فونت بسیار کوچک در گوشی های همراه هم به سادگی مشکل ساز است. در طراحی وب سایت ها باید کنتراست کافی وجود داشته باشد تا چشمان کاربران حروف را تشخیص دهند.

رنگ در  طراحی سایت 

برای تمامی عوامل یک وب سایت، باید کنتراست قابل درک میان رنگ ها وجود داشته باشد. هر متنی باید با پیش زمینه ای که در آن قرار می گیرد، کنتراست داشته باشد. این امر می تواند درباره هر لینکی، هر عامل جستجویابی و یا آیکونی صدق نماید. خیلی سخت نیست تا دریابید که به دنبال چه چیزی هستید.

دکمه های دعوت به عمل

مانند دیگر لینک ها و عوامل جستجویابی، دکمه دعوت به عمل شما باید با کنتراست بالایی در  طراحی سایت  نمایان باشد. اگر شما می خواهید تا بازدید کننده وب سایت عکس العملی را نشان دهد، باید آن را برجسته بسازید، باید به راحتی خوانده شود و باید به سرعت بارگیری شده و واضح به نظر برسد. به نظر نمی رسد که سایت های بسیاری دیده باشید که دکمه دعوت به عمل و یا هر عامل دعوت به عمل دیگر خود را از سایر عوامل متمایز نسازد. گاهی اوقات، این مورد اصلا یک دکمه نیست بلکه یک لینک متنی ساده با فضای خالی زیاد در اطراف آن می باشد.

نقاط لمسی در گوشی های همراه

من این مورد را در وب سایت های گوشی همراه زیادی مشاهده نمودم و آن یکی از مواردی خسته کننده ای است که با آن می توان ارتباط یافت. اگر یک دکمه و یا یک لینک برای کلیک کردن داشته باشید، فضای خالی کافی به آن ارائه دهید، به گونه ای که کاربران به صورت اشتباهی وارد بخش دیگری نشوند و مکان دیگری را به صورت اشتباهی لمس نکنند. در گوشی های هوشمند همراه، اطمینان حاصل کنید که هر دکمه و یا لینکی به اندازه کافی از لبه ها و گوشه های صفحه نمایش دور می باشد که به راحتی با انگشت لمس و انتخاب شود.
هر زمانی که یک دکمه بسیار به گوشه ها و لبه های صفحه نمایش نزدیک باشد، برای لمس شدن و تب کردن سخت می شود. اگر شما انگشتان بزرگی داشته باشید، اصلا نمی توانید عکس العملی از خود در این گونه سایت ها نشان دهید. از این رو کاربر مجبور می شود تا بارها و بارها تب کردن را تکرار کند تا بتواند هدف خود را تحقق ببخشد. در نظر گرفتن فضای خالی برای آن عوامل بسیار اهمیت دارد و می تواند از بروز مشکلات و خطاهای بسیار جلوگیری نماید.

  • مریم مرادی
  • ۰
  • ۰

به عنوان یک طراح سایت که کار  طراحی سایت انجام میدهد باید به تجربه کاربری و رفتارهایی که برروی آن تاثیر می گذارد آشنا باشید . درادامه همراه با  طراحی سایت اصفهان باشیدتا این موضوع را بیشتر بررسی کنیم.
به عنوان یک طراح معماری، من از انگشتانم برای حس کردن استفاده می کنم. من بافت ها و سطوح مختلفی را لمس می کنم و می دانم که هر کدام حالت متفاوتی را ایجاد می کند و این موضوع به فضای اطراف انگشتانم بسیار ارتباط دارد.
در طول سالیان عمرم، خاطرات زیادی را تجربه کردم، بدون این که حتی درباره آن ها فکر نمایم، این تجربیات توسط لمس کردن برخی موارد که احساس آشنایی برای من داشت، به وقوع پیوست. زمانی که یک ترک در یک کاسه چینی را احساس می کنم، انگشتانم را روی آن می کشم و یاد دوران کودکی ام می افتم که هم چنین ظرفی را با هم چنین ترکی داشتم. در این شرایط حتی می توانم اندکی دست پخت مادر برزگم را نیز حس نمایم.
"پوست یکی از قدیمی ترین و حساس ترین ارگان های بدن ما می باشد، اولین راه ارتباطی و احساسی ما محسوب می شود .... لمس می تواند مانند والدین گوش ها، چشم ها، بینی و زبان به حساب آید. این احساس می تواند در میان سایر حواس متفاوت در نظر گرفته شود و حقیقت این است که سالیان سال است که این حواس به عنوان مادر تمامی حواس بدن انسان دیده می شود. ASHLEY MONTAGU"
من می ترسم که این نوع تجربیات با ورود رابط های کاربری دیجتالی در زندگی ما، کمرنگ و کمرنگ تر شود. با وجود اینکه شیوع رابط های کاربری دیجیتالی بسیار در حال افزایش می باشد، به طور مستقیم در ما ظرفیت جذابیت های احساسی بالا می رود.
به طور روز افزون، انگشتان من تنها روی صفحه نمایش یک رابط کاربری شیشه ای حرکت می کند و در برخی شرایط حتی نیاز نیست که من با انگشتانم عملی را انجام دهم. در دنیای این روزها چه تعداد وظایفی وجود دارد که با حرکات انگشت انجام می پذیرد؟ من می گویم که تقریبا هیچ چیز. کیفیت حس لامسه که درباره آن صحبت می کنم، می تواند حس نوستالژی را به وجود بیاورد. یک کاسه ترک برداشته در 20 سال پیش نیازی ندارد که نرم افزار را با سخت افزار مطابقت دهد و یکپارچه نماید. بافت این کاسه و یا بشقاب تمام وزن آن را در بر دارد، زیرا مکانی است که باید محتواها داخل آن ریخته شود و این است واقعیت زندگی تمامی ما.
به عبارت دیگر، در این روزها و در این عصر، تکنولوژی به حدی رشد یافته است که به عنوان بخش پایه ای از زندگی ما محسوب می شود، به گونه ای که یک پارچه سازی نرم افزار و سخت افزار به صورت روز افزون پیش نیاز هر محصول سودمند دیجیتالی می باشد.
فکر می کنم این روز ها تنها مکانی که می توانید یک ساعت کوکی را قرار دهید، صفحه نمایش مجازی باشد که روی دیوار منعکس می شود، مانند تصویر بالا.
این روز ها دستگیره و کنترل اجاق گازها مربوط به گذشته می باشد و صفحات لمسی برای اجاق گاز ها وجود دارد.
موضوع پیچیده در این جا به این ترتیب است: بدون این که حس لمس کردن اشیاء را زیر پا بگذاریم، چگونه می توانیم در این زمینه موفق شوید؟

در PROJECT JACQUARD، صنعت نخ ریسی تکنولوژی در بر دارد که به ما اجازه می دهد تا پارچه لباس هایی که می خواهیم بپوشیم را انتخاب کنیم. در ویدئو زیر می توانید لباس های جدیدی را که به صورت هوشمند به تصویر کشیده شده است را مشاهده کنید و ببینید که صفحه نمایش لمسی برای کاربران چگونه به آن ها کمک می کند تا با انجام عملکرد های دیجیتالی، لباس های مورد علاقه شان را انتخاب نمایند.

به گفته STACEY HIGGINBOTHAM در این زمینه توجه کنید: "این ویدئو و یا این تکنولوژی ممکن است برای افرادی که دوست دارند تا دستان شان را با شلوار خود پاک کنند، خبر بدی باشد."

GOOGLE PROJECT SOLI در این زمینه نیز یک قدم پیش تر رفته است. در این جا هیچ سطح و یا صفحه نمایشی وجود ندارد تا کاربران با آن تعامل یابند- تمام چیزی که در این جا نیاز است دستان شما می باشد. این مورد یک سنسور تعاملی می باشد که از تکنولوژی رادار استفاده می کند، جایی که شما می توانید ابزارهای تان را بدون این که لمس کنید، کنترل نمایید. CRASTEN SCHWESIG که سرپرست طراحی PROJECTSOLI می باشد در این ویدئو تبلیغاتی می گوید: "دکمه ای را میان انگشت شصت و انگشت اشاره تان در نظر بگیرید و تصور نمایید، اما در واقع دکمه ای در آن جا وجود دارد، اما فشار دادن روی آن عملکرد واضحی است که واقعا عملی می شود." SOLI بسیار انعطاف پذیر می باشد، می تواند در هر مقایسی به کار رود و می تواند در هر اشیائی هر روزه مورد استفاده قرار گیرد.


همان طور که می توانید مشاهده کنید، این مشکلی نیست که تنها به صفحه نمایش های شیشه ای و یا به پارچه ای که می خواهیم در آینده انتخاب نماییم و یا هر چیزی دیگری ارتباط داشته باشد. تصور کنید که وارد دنیایی می شوید که اصلا نباید از حرکت لمسی استفاده کنید. با توجه به این که پوست یکی از ابزارهای ارتباطی قدیمی ما محسوب می شود، من در این دنیا و در این زمینه مقاومت های بسیاری در استفاده از حرکات لمسی مشاهده می کنم. سوال اصلی این است که چگونه اجازه می دهیم که تکنولوژی به زندگی ما تجاوز نماید؟

برخلاف موارد نام برده شده، محصولات بسیاری وجود دارد که سعی دارند تا حس لامسه را به تکنولوژی بی افزایند. PALETTE یکی از رابط های کاربری کنترلی می باشد که شامل تماس برقرار کردن، دکمه ها و یا اسلایدر ها می باشد که اجازه می دهد تا خلاقیت نیز با حرکات لمسی فیریکی عجین شود و بیشتر در دنیای دیجتالی نقش بی آفریند. باید این موضوع را بیان نمود که این روش هم برگشت پذیر و هم قابل پیشرفت کردن می باشد.

GOLDEN KRISHNA درباره این موارد در کتاب خود به نام "بهترین رابط کاربری آن است که بدون رابط کاربری باشد" به خوبی صحبت می کند. در این کتاب، او ما را با این سوال مواجه می کند که علاقه مان نسبت به صفحه نمایش ها و راه حل های موجود چگونه است. به عنوان مثال استفاده از اپلیکیشن های باز کننده درب را در نظر بگیرید، او در این باره به بحث می پردازد که شاید ما توسط علاقه ای که به صفحه نمایش ها داریم همه چیز را نادیده بگریم، در این صورت است که این گونه اپلیکیشن ها نمی توانند در زندگی ما پیشرفت آن چنانی داشته باشند.

ما رابط های کاربری را برای حرکات لمسی در هر زمانی  طراحی سایت  می کنیم، اما به ندرت تجربه کاربری از حرکات لامسه را ارزیابی می نماییم. آینده تجربه کاربری به حس لامسه بیشتر بستگی دارد تا صفحه نمایش های شیشه ای غول پیکر. این را به یاد داشته باشید که با تمام این اوصاف ممکن است به زودی صفحه نمایش های لمسی دیگر یک مورد قدیمی به نظر برسند و همه رابط های کاربری بدون حس لامسه کار کنند.

  • مریم مرادی
  • ۰
  • ۰

در  طراحی سایت یکی از مهم ترین موضوعات توجه به تجربه کاربری و رفع مشکلات این بخش در  طراحی سایت در اصفهان  است . این مشکلات می تواند پس از  طراحی سایت به تجربه کاربر برای استفاده از سایت شما لطمه بزند. در ادامه همراه با  طراحی سایت باشید تا این موضوع را بیشتر بررسی کنیم.
اگر در زمینه درک کاربران و انتظارات شان شکست بخورید، شما منابع مالی و زمانی و غیره خود را از دست می دهید و هم پول و سرمایه مشتریان تان را به باد می دهید.
به این دلیل است که ما از طراحی اسپرینت محصولات استفاده می کنیم تا ایده های مشتریان را تست کنیم و سوالات تجاری و انتقادی شان را پاسخ دهیم. زمانی که با یک مشتری جدید کار می کنیم، این مورد یک انتخاب اولیه ما می باشد. این امر به ما کمک می کند تا هدایت ها و راهنمایی ها را تنظیم کنیم، پیش بینی هایی را انجام دهیم و از بروز مشکلات جلوگیری نماییم و البته زمان، پول و تلاش از دست رفته را کاهش دهیم.

 طراحی اسپرینت برای  طراحی سایت در اصفهان

 ما مشکلاتی که وجود دارد را درک می کنیم، با راه حل ها مطابقت می یابیم و نمونه سازی هایی را برای اعتبار بخشی طراحی راه اندازی می کنیم. در طول این پروسه، ما قادر خواهیم بود که به شماری از اهداف اصلی و عمده دست یابیم، مانند:
- وضوح بیشتر: ما می دانیم که محصولات چگونه پیش می روند و احساس می شوند، هم چنین هدف موجود را به خوبی درک می کنیم.
- کاهش ریسک و خطر: ما مفاهیم و فرضیاتی را با کاربران واقعی در ارتباط با جلوگیری از اشتباهات گران بار در آینده، اعتبار می بخشیم.
- صرفه جویی در زمان: طراحی اسپرینت می تواند راه موثر و پر سرعتی برای فهمیدن مشکلات، قبل از این که وارد مرحله اصلی طراحی بشویم، محسوب شود.
در این پروسه ما به راحتی می توانیم دریابیم که چه مواردی کاربردی است و چه مواردی عملی نمی شود. از این جا، ما می توانیم توصیه های صحیحی را روی محصولات مشتریان ارائه داریم که از به وجود آمدن تاثیرات منفی جلوگیری می کند.

خود را برای طراحی اسپرینت آماده کنیم

طراحی اسپرینت می تواند در یک سیکل یک هفته ای اجرا شود. بر اساس تجربیات ما، باور داریم که یک طراحی اسپرینت می تواند مشکلات تجربه کاربری را مشخص کند و راه حل هایی را معین نماید. تنها در 5 روز کاری، ما می توانیم موارد بسیاری را بفهمیم و اطمینان حاصل کنیم.  شما باید سهامداران اصلی را برگزینید و در این جلسه پروسه طراحی اسپرینت شرکت دهید.
زمانی که ما یک طراحی اسپرینت محصولی را اجرا می کنیم، همیشه از یک طراح، برنامه نویس و از همه مهم تر از یک تهیه کننده ای برای اجرای این پروسه کمک می گیریم.
ما از طرف مشتریان از افرادی استفاده می کنیم که صاحب محصول باشند و یا به عبارت دیگر نماینده شرکت مورد نظر باشند. حال این افراد می توانند مدیر ارائه خدمات رسانی باشند، یا مدیر بازاریابی، تکنولوژی و فناوری و یا حتی مدیر مالی فرقی ندارد. در نهایت، ما نیاز به یک اتاق بزرگ با یک وایت برد داریم تا بتوانیم شروع به ارائه ایده هایی نماییم. این اتاق می تواند در دفتر کار شما و یا حتی مشتریان باشد، هیچ فرقی ندارد.

شروع پروسه طراحی

هر روز ما روی یک بخش جدیدی تمرکز می کنیم تا اهداف خود را به واقعیت تبدیل نماییم:

روز اول: درک مشکلات

روز اول باید روی درک اهداف اصلی پروژه و یا مشکلی که سعی در حل کردن آن داریم، متمرکز شویم و دریابیم که کاربران چه کسانی می باشند و از محصول مورد نظر چه می خواهند. در این بخش ما ایده هایی را روی میز می آوریم، محصولات موجود را درک می کنیم و به آن چه که رقیبان انجام می دهند، نگاه می اندازیم. ما حتی ممکن است به جستجو های اولیه کاربران نیز در این محصول نگاه کنیم و تصمیم بگیریم که روی کدام قسمت ها باید بیشتر کار شود.

روز دوم: مطابقت یافتن با ایده ها

در روز دوم هر فردی که در این جلسه حضور دارد باید ایده های موجود را درک کند. در این مرحله هیچ ایده بدی وجود ندارد. ما از پروسه هایی مانند یاداشت برداری، نقشه کشیدن و داستان سرایی استفاده می کنیم. در این مرحله همه افراد باید با ایده های موجود مطابقت یابند و توافق کلی به وجود آید.

روز سوم: تصمیم گرفتن برای ایده هایی که باید به کار بسته شوند

روز سوم تمام درباره جمع بندی هر آن چه که در روز اول و دوم به دست آمده می باشد و باید در این مرحله تصمیماتی گرفته شود. ما معیار ها و انتقاداتی را در هر ایده ارزیابی می کنیم. با توجه به این مورد، ما از روش رای گیری نیز بهره می بریم تا بتوانیم به یک نقطه مشترک برسیم.

ما در این مرحله لیستی از فرضیات را که می خواهیم در ادامه این پنج روز در نمونه سازی تست و پیاده سازی کنیم، می سازیم و تصمیماتی را بر اساس این نمونه سازی در ادامه این پنج روز می گیریم. ممکن است در نهایت از این نمونه سازی ها به عنوان الگو های طراحی به کار ببریم.

روز چهارم: ساخت یک نمونه سازی

روز چهارم به دو مورد توجه دارد. ابتدا، نمونه سازی هایی که طراحان می سازند، که بر اساس الگوی هایی است که در روز و یا مرحله سوم ساخته شده است. این امر اطمینان حاصل می کند که هر کسی در این اتاق درباره عملکرد های اصلی پروژه اطمینان دارد که ممکن است به صورت نمونه سازی در پنج روز مورد تست و بررسی قرار بگیرد.دوم، راهنمایی ها، سوالات و عملکرد هایی وجود دارد که باید در ارتباط با کاربران بیان شود.

دو موردی که نباید به دست فراموشی بسپارید: این امر به معنای زیبا به نظر رسیدن یک محصول نیست، بلکه به معنای کامل بودن است و هیچ ارتباطی هم با برند سازی ندارد. ما بازدهی زمانی موثر را با تمرکز روی بخش هایی ارتقاء می دهیم که برای کاربران بسیار ضروری است تا آن ها را مرور کنند و به بینش های اصلی دست یابند.

روز پنجم: اعتبار بخشیدن به کاربران واقعی
 
روز پنجم  در رابطه با کاربران واقعی می باشد. در طول مراحل نقشه کشی و برنامه ریزی، ما گروهی از کاربرانی که می توانند طراحی و یا محصولات تان را مورد بررسی قرار دهند، انتخاب می کنیم.
ما کاربرانی را به روش های مختلفی به کار می گیریم. چیزی که در این میان بیش از همه چیز اهمیت دارد این است که از کاربران صحیح و متناسبی به کار ببریم تا بتوانیم مفهوم اصلی طراحی را تست کنیم.
"نظارت کردن مستقیم آن چه که کاربران انجام می دهند، جدا از این که چه مواردی را بیان می کنند، مهم ترین بخش تست کاربری می باشد.
یک راه برای اجرای تست کاربری این می باشد که کاربران واقعی در یک اتاق باشند و با محصول مورد نظر در تعامل باشند و سهامدارن و دیگر اعضای این جلسه در اتاقی دیگر نظارگر آن ها باشند.
تهیه کننده تنها کسی است که می تواند در ارتباط مستقیم با کاربران باشد. تهیه کننده آن ها را وارد تست و ارزیابی می کند و توجه آن ها را به عملکرد های موجود در طراحی جلب می نماید. بر اساس تجربیاتی که در طول سال های کاری خود به دست آورده ایم، اکثریت کاربران می گویند که این طراحی بسیار عالی است. به این دلیل است که نظارت کردن مستقیم کاربران به جای این که تنها به گفته های آن ها گوش فرا دهیم، می تواند مهم ترین بخش تست کاربری محسوب شود.
در این مرحله است که سهامداران و اعضای تیم تصمیم می گیرند که آیا محصول را به واقعیت تبدیل کرده و منتشر کنند و یا باید اصلاحاتی را انجام دهند تا بتوانند تجربه کاربری بهتری را به کاربران و مشتریان خود ارائه دهند.

 تجزیه تحلیل رفتار های احتمالی بعدی

نتایج طراحی اسپرینت هر چه که می خواهد باشد، سهامداران باید در نهایت ایده واضح تری از این که چگونه می توانند مشکل خود را حل کنند داشته باشند و یا آیا ایده های تجاری جدید آن ها در مسیر درستی پیش می رود یا خیر. در این پنج روز، ما قادر خواهیم بود تا روی نمونه سازی با کاربران واقعی کار کنیم و بازخورد هایی را از آن ها دریافت نماییم. هر انتقاد و هر باز خورد سازنده ای می تواند باعث گرفتن یک تصمیم بزرگ شود.

از این رو چرا ما طراحی اسپرینت را دوست می داریم؟ زیرا ما تنها در پنج روز می توانیم به نتیجه ای دست یابیم که می توانست ماه ها به طول بی انجامد. این پروسه به ما درک عمیقی از مواردی که نیاز داریم تا در  طراحی سایت  و یا محصول به کار ببریم، ارائه می دهد.

  • مریم مرادی
  • ۰
  • ۰

اگر علاقه مند به  طراحی سایت و برنامه نویسی وب هستید باید بدانید که چه زبان هایی در  طراحی سایت بسیار کاربردی هستند. در ادامه همراه با  طراحی سایت اصفهان باشید تا این موضوع را باهم بیشتر بررسی کنیم.
از کسی پنهان نمی باشد که برنامه نویس نرم افزار، شغلی است که در سراسر دنیا متقاضیان بسیاری دارد. بحران مهارت و تخصص های دیجیتال به این معنا می باشد که برنامه نویسان خوب و عالی بسیار کمیاب می باشند و این امر برای بیشتر تجارت ها و شرکت ها به یک مشکل تبدیل شده است.

1 - زبان برنامه نویسی سی شارپ

C# یکی از زبان های محبوب در میان برنامه نویسان وب و یا شغل های مربوطه می باشد. این برنامه ها به گونه ای طراحی شده اند که به سادگی قابل استفاده می باشند و بیشتر توسط طراحان وب سایت، موبایل و اپلیکیشن های سازمانی مورد استفاده قرار می گیرند، این در حالی است که عملکردها و پارامترهای کاربردی و الزامی را نیز پشتیبانی می کند.

 دلایل بسیاری وجود دارد که چرا برنامه نویسان C# شغل بسیار پر متقاضی می باشد. اولین دلیل این می باشد که این زبان بسیار کاربردی و انعطاف پذیر است و این امر در دنیای تجارت یک مزیت محسوب می شود.

دومین دلیل این است که این زبان توسط شرکت مایکروسافت به وجود آمده است تا اپلیکیشن هایی بر روی سیستم عامل مایکروسافت ساخته شود. به عنوان نتیجه، این زبان در بیشتر زیر ساخت های IT شرکت مایکروسافت متناسب و کاربردی می باشد و به همین دلیل است که اکثر شرکت ها از این زبان در پروسه کاری خود استفاده می کنند.

2 - زبان برنامه نویسی پی اچ پی

دیگر گزینه محبوب موجود، PHP می باشد. میلیون ها وب سایت در سراسر دنیا  توسط PHP  طراحی سایت اصفهان شده اند، مانند وب سایت های که دارای پروفایل های بسیار زیادی می باشند، از جمله فیس بوک و ویکی پدیا.

PHP یک زبان برنامه نویسی است که در میان متقاضیان شغل های دیجیتالی طرفدار دارد، زیرا در وب سایت ها بسیار کاربردی و مفید می باشد و بیشتر در پروژه های به کار می رود که منبع آزادی برای برنامه نویسی خود دارند، مانند وردپرس.
محبوبیت زبان PHP در طول سال های اخیر بسیار افزایش یافته است و این روزها به گونه ای قابل توجه می باشد که خیلی از شرکت ها در استفاده بهینه و کسب تجربه و مهارت در زمینه زبان برنامه نویسی PHP با هم به رقابت می پردازند. خبر خوشی که در رابطه با برنامه نویسان PHP موجود می باشد این است که نیاز و تقاضا برای این زبان هم چنان کاهش نیافته است.

3 - زبان برنامه نویسی جاوا

JAVA یکی از زبان های قدیمی و مورد علاقه میان برنامه نویسان وب سایت می باشد (ما از کلمه "قدیمی" استفاده کردیم، زیرا بیست سال از زمان ساخته شدن آن می گذرد). این زبان برنامه نویسی وب سایت بسیار محبوب می باشد، زیرا بسیار آسان و بسیار کاربردی می باشد که خیلی از شرکت ها و برنامه نویسان سایت مشتاق استفاده از آن در پروژه های خود می باشند.

در سال 2015، تلگراف های روزانه گزارش از این امر می داد که 105،000 شغل مربوط به اطلاعات و فناوری یا IT در نیویورک موجود می باشد که 13،000 از آن ها شغل هایی بودند که افراد باید با زبان JAVA آشنایی داشته باشند. زبان برنامه نویسی JAVA هم چنین دارای مشهوریتی به عنوان یک زبان پایدار می باشد و این امر دلیلی می باشد که چرا بازار شغلی هم چنان مشتاق جذب برنامه نویسان با تخصص این زبان می باشد.

به علاوه، متقاضیان کار که مدت ها است به دنبال شغلی می باشند، بیشتر تمایل دارند تا برنامه نویس JAVA باشند، زیرا JAVA در سیستم های شان به صورت یکپارچه و همیشگی وجود دارد.

4 -  زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت

محبوبیت JAVASCRIPT بدون شک بر همه افراد آشکار است. این زبان در بسیاری از زمینه ها کاربرد دارد و یک زبان برنامه نویسی است که در بیشتر مرورگرهای اصلی و شناخته شده به کار رفته است، از جمله فایرفاکس و سافری. علی رغم اینکه این زبان مدت ها است که به وجود آمده است، اما نسبت به خیلی از زبان های برنامه نویسی که اخیرا پدیدار شده اند، کاربردی تر و پایدار تر می باشد. بسیاری معتقد می باشند که JAVASCRIPT یک زبان برنامه نویسی می باشد که هرکس می خواهد در زمینه شغل های دیجتالی به فعالیت بپردازد، باید با آن آشنایی داشته باشد.
اولین و ضروری ترین موردی که هر متقاضی برنامه نویسی وب سایت باید در آن تبحر داشته باشد، JAVASCRIPT است. به این دلیل است که این زبان برنامه نویسی وب، بسیار میان برنامه نویسان مجبوبیت یافته است.
اگر شما یک برنامه نویس JAVASCRIPT می باشید، خیلی هم آسوده و راحت نیستید. محبوبیت این زبان و واقعیتی که JAVASCRIPT یکی از ملزومات برنامه نویسی در زمینه فعالیت های دیجیتالی می باشد به این معنا است که شما باید در این زمینه بسیار سخت کار کنید تا بتوانید میان انبوه برنامه نویسان سربلند باشید.

  • مریم مرادی
  • ۰
  • ۰

بیل گیتس، مدیر بزرگترین کمپانی آی تی در جهان یعنی مایکروسافت در باره محتوا اینگونه گفته است : " محتوا پادشاه است " اما چطور میتوانیم برای وبسایت و شبکه های اجتماعی خود به یک پادشاهی محتوا بعد از طراحی سایت دست پیدا کنیم ؟  در ادامه همراه با طراحی سایت اصفهان باشید.

تحقیق در باره تجربه های کاربری بعد از طراحی سایت
برای دریافتن این که چگونه کاربران در رسانه های اجتماعی و در RSS، به پست های شرکت ها جلب می شوند، ما دو تحقیق متفاوت را در این زمینه برگزار نمودیم:
- تحقیق اول سه سال پیش اجرا شد و روی فید های RSS تمرکز داشت. ما فیدهای متنوعی را با 4 READR RSS مختلف تست کردیم. در این زمینه از دو متد متفاوت بهره گرفتیم:
- بیشتر این جلسات تست مانند تست کاربردی بودن طراحی سایت اصفهان برگزار شد، اغلب از یک نظارت کننده استفاده می کردیم تا جزئیاتی را درباره این که مردم چگونه تیترها و عناوین پست ها را در RSS می خوانند، به دست آوریم.
- ما مطالعات میدانی بسیار زیادی را اجرا کردیم: افرادی را در حین عملکردهای شان در محیط های مختلفی که هستند، نظارت می نمودیم. این امر به شما دیدگاه های طبیعی و واقعی از این که چگونه مردم از فیدهای RSS مربوط به تجارت ها در زندگی و شغل روزمره شان استفاده می کنند، ارائه می دهد.
- تحقیق دوم ما (تحقیقات جدید) 4 شبکه اجتماعی مختلف را شامل می شد- فیس بوک، تویتر، مای اسپیس و لینکدین. هم چنین ما تست های متداولی را روی فیدهای RSS برگزار نمودیم. این تحقیق خود شامل دو مطالعات مجزا می شد:
- خیلی از این جلسات تحقیقاتی مانند تست کاربردی بودن طراحی وب سایت، جایی که شرکت کنندگان از RSS READER خود (معمولا GOOGLE READER) برای مطالعه بخش های RSS استفاده می نمودند، برگزار شد. ما از کاربران وب سایت می خواستیم تا در دو هفته اول این تحقیقات، برای دریافت پیام و یا پست از شرکت های از پیش تعیین شده ای، ثبت نام نمایند.

ما هم چنین از آن ها خواستیم تا در طول این تحقیقات، در شرکت هایی جدیدی نیز ثبت نام کنند، از این رو ما می توانستیم رفتار آن ها را در فالو کردن پست شرکت های جدید مشاهده نماییم. این مطالعات آزمایشگاهی بینش های مفصلی از رفتار های جستجو و یا خواندن محتوای شرکت کنندگان در حالی که به پست های برخی شرکت ها دسترسی دارند، ارائه می دارد.

 کاربرد تجاری در برابر کاربرد شخصی بعد از طراحی سایت

ما دیگر استفاده ها و کاربرد های این سرویس ها را برای امور شخصی، بررسی ننمودیم. بیشتر این استفاده های شخصی به ارتباط داشتن با دوستان و خانواده بر می گردد. ما تست هایی را از سیاستمداران و افراد مشهور نیز انجام دادیم (مانند ستاره های ورزشی و موسیقی)، اما حتی اگر آن ها یک فرد محسوب شوند، عملکرد آن ها در پیام رسانی و ارسال پست هایی در اینترنت، مانند سازمان ها و شرکت ها می باشد.
به طور مثال، زمانی که نخست وزیر استرالیا تویتی را می سازد که قصد سفر به تاسمانی را دارد، هیچ نشانه ای از این که این منطقه (تاسمانی) محل زندگی دوستانش می باشد و قصد خوش گذرانی با آن ها را دارد، ملاحضه نمی شود. بلکه، یک واقعیتی را بیان می کند که این وزیر به این منطقه سفر می کند تا نیازهای آن ها را برطرف نماید و از مشکلات شان آگاه شود. در واقع –همان طور که برخی از کاربران مطالعات ما نیز اظهار داشتند- در این جا سوال هایی به وجود می آید که آیا این پی ام مستقیم از خود شخص ساخته می شود و یا از طرف دستیاران او.

تحقیقات ما توسط یک هدف مشخصی پیش می رود: ما می خواهیم دستورالعمل های ساخت محتوای شرکت ها و سازمان ها درک نماییم. ما روی پست های شخصی افراد تمرکز نمی کنیم و این موضوع در تحقیقات ما بی اهمیت می باشد.به طور همزمان، پست برخی تجارت ها در قالب پیام های شخصی در اینترنت و شبکه های اجتماعی سرایت می کند. این موضوع می توانند درجه استفاده و کاربردی بودن پیام ها را مشخص سازد. تجارت هایی که اغلب پست می گذارند، افرادی بسیاری را از خود دور می کنند و محبوبیت خود را از دست می دهند (و ممکن است حتی ریسک UNFOLLOW شدن نیز به وجود بیاید). شرکت کنندگان تحقیقات ما، پست شرکت هایی که بسیار مورد آزار و اذیت آن ها می شوند را لیست می کنند.

کاربران وب سایت ترجیح می دهند تا تجارت ها گاه به گاه پست هایی را در شبکه های اجتماعی منتشر نمایند که این امر می تواند ارتباطات شرکت ها را با مردم تقویت کند. به طور همزمان، مردم انتظار دارند تا فید های RSS تجارت ها بسیار رسمی باشند و به نظر مانند چت و گفت و گوی صمیمانه نباشد. هم چنین، برای برخی سرویس ها مانند BBC، مردم ترجیح می دهند که سبک فوق العاده حرفه ای را در پست ها مشاهده نمایند.

بروزرسانی های RSS می تواند نسبت به پیام و پست های اجتماعی، منبعی رسمی و با اعتباری شناخته شود. کاربران سایت تمایل دارند تا فید های RSS را در محل کار خود برررسی نمایند، این در حالی است که پست های شبکه اجتمکاعی را در خانه مرور می کنند.در تحقیقات ما، کاربران تنها 6 درصد از بروزرسانی پیام و پست های شرکت ها را در شبکه های اجتماعی توسط گوشی های همراه شان مرور نمودند (و 94 درصد در کامپیوترهای واقعی این موارد را چک کردند). درصد استفاده از گوشی همراه ممکن است با بهبود طراحی رابط کاربری این ابزارها نیز افزایش یابد، اما باز هم این بهبود و پیشرفت بسیار اندک می باشد، زیرا پیام شرکت ها به ندرت در ابزارهایی که مردم در خیابان و بیرون از خانه استفاده می کنند، مورد مطالعه قرار می گیرد.

 مدیریت جریان در شبکه های اجتماعی
تمامی انواع رسانه ها در مطالعات ما دارای یک جریان یکسان از پست ها بودند که به ترتیب تاریخ ردیف بندی می شدند که جدید ترین پست ها در بالا قرار می گرفت. اگر چه کاربران RSS توسط منابع پیام ها و پست ها، آن ها را رده بندی می کردند، اما طبقه بندی بر اساس جریان زمانی یکی از تجربه های کاربری غالب و برجسته در این میان محسوب می شود.مردم از طراحی ساده این رابط های کاربری بسیار استقبال کردند: هیچ تلاش یا زمان قابل توجه ای نیاز نیست که برای نگاه کردن و مرور کردن این لیست ها صرف شود و ممکن است تنها مقداری کمی اسکرول نیاز باشد. کاربران به دنبال پست های قبلی نیستند که ممکن است از دست داده باشند، آن ها می خواهند از جدید ترین اطلاعات باخبر شوند.

از این رو، زمانی که یک بار پیام و یا پست شما در صفحه نمایش اصلی کاربر کنار گذاشته شد، دیگر مانند این است که اصلا وجود ندارد. کاربرانی که جستجو پیام ها را در صفحات ثانویه ادامه می دهند، مطمئنا نادر هستند و این اتفاق بی سابقه می باشد.این مقایسه میان خبرنامه ایمیل و دیگر اعلانات ایمیلی که کاربران باید به طور دستی آن ها را غیر فعال نمانید را در نظر داشته باشید. بروزرسانی های شبکه اجتماعی در جدول زمانی به خودی خود جا به جا می شوند و یا کلا از دید خارج می گردند و کاربران نیازی ندارند تا در این امر دخالتی داشته باشند. اگر چه شرکت کنندگان ما این حقیقت را می پذیرند، اما این موضوع، قدرت رسانه های مبتنی بر این گونه جریان ها را نسبت به خبرنامه های ایمیلی کاهش می دهد، زیرا ارتباط و تعامل مشتریان در این رسانه ها بسیار کاهش می یابد.

تکرار دفعات انتشار پست در شبکه های اجتماعی
بیشتر کاربران، فیس بوک و تویتر را حداقل هر روز مرور می کنند و مای اسپیس و لینکدین را گاه به گاه چک می کنند. در آینده، بدون شک سرویس های شبکه اجتماعی دیگری به وجود می آید که محبوب می شوند، اما این موضوع در اصل ماجرا تفاوتی را به وجود نمی آورد: برخی سرویس ها به طور مکرر استفاده می شوند و برخی با هر برورسانی، مورد توجه کاربران قرار می گیرد، این در حالی است که برخی سرویس ها به ندرت استفاده می شوند. شما باید برای انتشار پست های شرکت و تجارت تان، زمان بندی خود را بر اساس محبوبیت رسانه های مورد استفاده مردم، ترتیب دهید.
اگر به ندرت پست هایی را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنید، ممکن است این پیام های تان در جدول فعال زمان بندی کاربران قرار نگیرد و کاربران به این ترتیب به بروزرسانی پست های شما توجه ای نمی کنند، اما اگر به طور مداوم پست می گذارید، به یاد داشته باشید که شلوغی بیش از حدی را به وجود می آورید و باعث اذیت و آزار مخاطبین خود می شوید.
سه انگیزه اصلی در این زمینه ترس، طمع و منحصر به فرد بودن می باشد و پست های شبکه اجتماعی می توانند دو مورد آخر را بیشتر در بر داشته باشند. کاربران بسیار در انجام معاملات (طمع) با تجارت ها مشتاق هستند، اما زمانی که کاربران پست های یک شرکت را تجارتی و تبلیغاتی درک نمایند –نه دوستانه- در برابر این فروش های تهاجمی و فریب دهنده بسیار مقاوت می کنند. داشتن تعادل در این زمینه بسیار ضروری می باشد.
کاربران انتظار دارند تا پست های متداولی را از یک شرکت و یا یک تجارت مشاهده نمایند. به طور مثال، یک کاربر اظهار داشت که اطلاعاتی که در رسانه های اجتماعی به دستش می رسد، این حس را در او به وجود می آورد که اولین کسی است که از آن ها با خبر می شود. این چنین احساسات به فالورها، حس منحصر به فرد بودن القا می کند.
یافتن کسب وکار های مرتبط برای دنبال کردن

بسیار نادر است که کاربران در وب سایت های شبکه اجتماعی، به دنبال شرکت ها و سازمان هایی باشند. به طور معمول، انگیزه فالو کردن یک شرکت از عوامل مختلفی تاثیر می گیرد- مانند توصیه های دوستان، ایمیل (خبرنامه و یا تاییدیه) از شرکت، یا لینکی در وب سایت شرکت مورد نظر.
متاسفانه، زمانی که کاربران تصمیم می گیرند تا یک شرکت را فالو نمایند، همیشه به سادگی امکان پذیر نمی باشد. کاربران ابتدا وب سایت اصلی شرکت ها را بازدید می کنند تا اطلاعات مربوط به دسترسی به اکانت های شبکه اجتماعی آن ها را بیابند، زیرا وب سایت های شبکه اجتماعی جستجو و یا جستجویابی ضعیفی را ارائه می دهند و یافتن شرکت مورد نظر در این شبکه ها به سختی امکان پذیر است. متاسفانه، حتی برخی از وب سایت های اصلی شرکت ها نیز نمی توانند در یافتن سرویس های اجتماعی به کاربران کمک نمایند. حداقل، باید از جستجوی داخلی وب سایت های خود مطمئن باشید که می تواند زمانی که کاربران عبارت هایی را مانند "فیس بوک" و یا "تویتر" را در باکس جستجو وارد می نمایند، نتایج متناسب و مربوطه ای را ارائه دهد.

  • مریم مرادی
  • ۰
  • ۰

تا چقدر با نفوذ میان کاربران شبکه های اجتماعی تان آشنا هستید؟ قصد داریم تا بیان نکاتی طلایی به شما کمک کنیم تا کسب وکار خود را بعد از طراحی سایت بیش از پیش رونق بدهید. در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.
رسانه های اجتماعی بزرگ ترین عامل پیشرفت در تجارت و فروش های طراحی سایت اصفهان می باشد. این موضوع به این معنا است که شما نیاز به برنامه ریزی های خارق العاده ای دارید تا در میان رقیبان خود بدرخشید.
در هر صورت، اگر به جستجوی آخرین گرایشات روز دنیا می باشید و می خواهید از تکنیک های صحیحی برای رسیدن به آن ها استفاده کنید، ما در این مقاله طراحی سایت برخی از این گرایشات را به شما نشان خواهیم داد.
1) ویدیو های استریم نقش کلیدی دارند
جدا از ساخت محتواهای جذاب در رسانه های اجتماعی، برند ها و طراحی وب سایت ها باید از پخش ویدئوهای زنده به عنوان یک عامل برجسته برای ارتباط با مشتریان وب سایت و جذب مخاطبان بیشتر استفاده کند.شما نباید زیاد نگران باشید، زیرا PERISCOPE و MEERKAT اپلیکیشن هایی هستند که به شما اجازه می دهند تا این امر را به راحتی انجام دهید.
به یاد داشته باشید، مشتریان وب سایت همیشه به برند ها و طراحی وب سایت هایی اعتماد می کنند که به مخاطبان خود توجه دارند و هر کاری می کنند تا خواسته ها و نیازهای شان را تحقق ببخشند. و من اعتقاد دارم که پخش ویدئوهای زنده  واقعا شما را یک قدم به مخاطبان طراحی سایت و برندتان نزدیک خواهد کرد.
هم چنین، شما می توانید از این گزینه برای اشتراک گذاری موفقیت برند و طراحی سایت تان استفاده کنید و می توانید باعث رضایتمند کردن مشتریان وب سایت خود شوید.
 
2) یک برند و طراحی سایت اصفهان ای که روی جذب مخاطبان تمرکز دارد، از رقیبان خود پیشی می گیرد
زمانی که بحث رسانه های اجتماعی می شود، پایداری در این شبکه های اجتماعی نقش کلیدی را ایفا می کند، مخصوصا زمانی که مردم 28 درصد از زمان آنلاین خود را در رسانه های اجتماعی بگذرانند.
در این رقابت های عظیم، اگر به درستی به مخاطین وب سایت خود گوش فرا ندهید و به آن ها توجه لازم را نکنید، نمی توانید به هدف نهایی خود برسید.بنابراین، باید با مخاطبین خود به طور مداوم در تعامل باشید و زمانی که ابزارهای خودکاری در این زمینه دارید، این امر نمی تواند کار سختی برای شما باشد.
آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا برندهای بزرگ مانند Coca- Cola و Starbucks در رسانه های اجتماعی موفق هستند؟

دلیل این امر بسیار ساده است. این برند ها همیشه در رسانه و شبکه های اجتماعی فعال هستند و توسط تکنیک های متنوعی مخاطبین خود را به طراحی وب سایت و یا برند خود جذب می نمایند. به علاوه، این برندها به طور موثری به مخاطبین خود در هر شرایطی پاسخگو هستند و این مورد یکی از دلایل مهم موفقیت آن ها می باشد.به طور مشابه، اگر انتظار دارید تا از رسانه های اجتماعی نتایج فوق العاده ای کسب کنید، باید روی جذب مخاطبین به برند و طراحی سایت خود بسیار تمرکز کنید.

3) آنالیز داده ها به طراحی سایت کمک ویژه میکند
تصمیم گیری بر اساس شرایط ایده آل در دنیای امروز دیگر معنایی ندارد. با پیشرفت در زمینه تکنولوژی، همه چیز تغییر کرده است.حالا، اگر می خواهید استراتژی ارتقای برند و طراحی سایت خود را از طریق شبکه های اجتماعی ارتقاء دهید، باید واقعیت ها و داده هایی را برای تصمیم گیری خود مهیا کنید.
اگر شما تا به حال این داده های مهم را برای خود مهیا نکرده اید، همین حالا هم زمان مناسبی است تا به فکر این موضوع باشید و سریع تر اقدام کنید. شما نباید خود به تنهایی در این زمینه کاری انجام دهید، زیرا ابزارهای آنالیز داده های زیادی وجود دارد. اما، من شخصا استفاده از Sproutsocial و Moz Analytic را بسیار متناسب می دانم. به این دلیل که گزینه ها و امکانات این دو ابزار در هیچ یکی از ابزارهای دیگر ارائه نمی شود.
از این رو، ارائه این داده ها و استفاده از آن ها بر تصمیم گیری تان در طراحی وب سایت و یا برند بسیار تاثیر می گذارد.
 
4) برند و طراحی سایت ها باید بیشتر روی محتوای بصری تمرکز کنند
محتوای متنی ساده برای جلب مشتریان و مخاطبین به طراحی سایت و یا برند کافی نمی باشند. شما باید موارد بصری تماشایی را نیز برای چشمگیر ساختن محتوای طراحی سایت تان به کار ببرید.
حقیقت این است که رسانه های اجتماعی هر لحظه با وجود پست های جدید و بی نهایت در حال بروزرسانی می باشد. به این دلیل استفاده از موارد بصری در محتوای طراحی سایت و یا برند می تواند بیشتر چشمان کاربران و مخاطبین را به خود جلب کند.در چنین شرایطی، شما باید روی ساخت محتواهایی تمرکز کنید که از نظر بصری بسیار جذاب باشند.اگر می خواهید که پست هایتان نمای بصری فوق العاده ای داشته باشد، باید علاوه بر کیفیت خوب به چشمگیر بودن پست های تان بسیار دقت داشته باشید.به این دلیل، من به شما پیشنهاد می کنم تا پروفایل شبکه اجتماعی Kate Spade New York و The Horse Footwear را آنالیز کنید. این برندها دقیقا می دانند که مخاطبین خود با چه محتواهای بصری راضی و خشنود می شوند.

5) مشتریان دایمی هم بر ارتقای طراحی سایت و یا برند تاثیرگذار هستند
تبدیل بازدیدکنندگان طراحی سایت و یا برند به مشتری خیلی کار عجیبی نیست، اما رضایت مند نگه داشتن مشتریان تان می تواند عامل موثری برای ارتقای تجارت و طراحی سایت تان باشد.
یک مشتری قبل از این که تصمیم خرید از طراحی سایت و یا از یک برند را بگیرد، تحقیقاتی انجام می دهد و زمانی که از این خرید راضی بودند، تجربه خود را با دیگران هم نیز به اشتراک می گذارند.
در چنین شرایطی، اگر رابطه خوبی با مشتریان خود داشته باشید، می توانند بسیار به پیشرفت طراحی سایت و یا برندتان کمک کنند.بنابراین، خیلی اهمیت دارد تا مشتریان جاری خود را راضی نگه دارید، از این رو آن ها جزو طرفداران اصلی برند و وب سایت تان خواهند شد.


6) انتشارات جدید = باز شدن راه جدید
در این عصر اطلاعات و تکنولوژی، خیلی واجب است تا برندها و طراحی سایت ها به مخاطبین خود مواردی را آموزش دهند. مقاله ها می توانند برای رسیدن به این هدف بسیار موثر باشند.صرفه نظر از Facebook، اگر می خواهید مخاطبان بیشتری در رسانه های اجتماعی دیگر جذب تجارت و طراحی سایت خود کنید، Linkedin نیز می تواند انتخاب خوبی در این زمینه باشد.به طور خلاصه، شما نباید هیچ فرصتی را برای جلب اعتماد مخاطبین مورد نظرتان از دست بدهید و تنها راه این امر می تواند این انتشارات و مقاله ها باشد که شما را با مخاطبین تان در تعامل و ارتباط نگاه می دارد.


7) توجه به کاربران گوشی همراه باید در الویت قرار بگیرد
اگر به کاربران وب سایت گوشی همراه توجه نکنید، مهم ترین عامل برای ساخت استراتژی بازاریابی برند و تجارت تان را از دست خواهید داد.این امر می تواند یکی از فعالیت های مهم شما در این زمینه باشد، زیرا اکثریت مردم امروزه از گوشی های موبایل خود برای بازدید طراحی سایت، خرید محصولات و سرویس ها و فعالیت در رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.به این دلیل است که شما باید از اندازه تصاویر و عوامل طراحی سایتی به کار ببرید که در گوشی های همراه هوشمند و دیگر ابزارهای مشابه نیز اجرا شود. به علاوه، باید استراتژی برند تان را بر این اساس بسازید تا نتایج بهتری کسب کنید.

  • مریم مرادی
  • ۰
  • ۰

وجود شبکه های اجتماعی در عصر امروز، به عنوان یکی از مهم ترین بخش ها و رکن های اصلی زندگی بشریت که میتواند تاثیر بسیاری برروی رفتار و زندگی بگذارد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با روش های نفوذ در شبکه های اجتماعی بعد از طراحی سایت بررسی کنیم . در ادامه با طراحی سایت همراه با شید.
اگر به شبکه های اجتماعی نپیوندید، نمی توانید انتظار داشته باشید که تجارت موفقی نیز خواهید داشت. در هر صورت، برای اینکه حضور آنلاین تان را بسط دهید، نیاز دارید تا به طور موثری محتوای طراحی وب سایت خود را بازاریابی کنید. در این مقاله طراحی سایت اصفهان چگونگی این امر را به شما نشان خواهیم داد.
 
1 - تیتر های محتوا از هرچیزی مهم تر و ضروری ترند

زمانی که بحث رسانه های اجتماعی و تبلیغ و بازاریابی طراحی سایت از این طریق می شود، نمی توان اهمیت تیترها را نادیده گرفت. شما باید تیترهای مختلف و متناسبی را برای هر پست و یا متنی که در طراحی سایت اصفهان خود می گذارید، انتخاب کنید و از این رو می توانید محتواهای مشابه ای را نیز بارها و بارها در رسانه های اجتماعی در معرض دید مخاطبین خود بگذارید.
 
2 - ارتباط رو در رو با مخاطبان خود در شبکه های اجتماعی را ادامه دار کنید

خیلی اهمیت دارد تا به صورت بصری با بازدیدکنندگان وب سایت تان ارتباط یابید. می توانید با اولین تصویر جذاب، چشمگیر و تاثیرگذاری که در صفحه اول وب سایت تان قرار دارد، شروع کنید. شاید خیلی هم به نظر مهم نیاید، اما تاثیر زیادی بر مخاطبین و بازدیدکنندگان وب سایت تان می گذارد تا فعالیت هایی را در طراحی سایت انجام دهند. تصویر اولیه در طراحی سایت تان می تواند مانند پنجره ای باشد که برند و تجارت تان را نمایان می کند. این تصویر را به طور متداوم بروزرسانی کنید تا بتوانید کلیک های بیشتر در طراحی سایت خود دریافت کنید.

3 - رسانه های مختلف را برای ترویج محتوای طراحی سایت تان به کار ببرید

ویدئوها و تصاویر جزء مواردی هستند که بسیار در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند. محتواهای حاوی اطلاعات مفید و کاربردی برای بازدیدکنندگان وب سایت بسیار ارزشمند تر از پاراگراف های طولانی می باشند. اینفوگرافیک ها، منابع عالی برای به اشتراک گذاری محتوا و پست های تان به گونه متفاوت و جالب می باشد. اگر چه ساخت اینفوگرافیک ها نیاز به زمان و تلاش زیادی دارند، اما به طور روز افزون در حال به اشتراک گذاری می باشند.

4 - پست ها و محتوای طراحی سایت خود را برای شبکه های اجتماعی اختصاصی کنید

برای اطمینان یافتن از این که پست های تان در رسانه های اجتماعی کلیک می شود و مخاطبین به آن جذب می شوند، شما نیاز دارید تا هر قسمت از محتوای طراحی سایت تان را متناسب با رسانه ای که به اشتراک می گذارید، بهینه سازی کنید. این موضوع به معنی استفاده از تصاویر با اندازه متناسب در رسانه اجتماعی مورد نظر و استفاده از یک متن به میزان بهینه می باشد. تصاویر INSTAGERAM در شکل های مربعی و FACEBOOK در شکل های مستطیلی بسیار عالی عمل می کنند. می توانید محتواهای خود را داری هشتک کنید تا زودتر و سریعتر در رسانه های اجتماعی فراگیر شود.
 
5 - بازدید پست هایتان را افزایش دهید

روی شمار فالورها، فروش محصولات طراحی سایت تان از طریق رسانه های اجتماعی، انتقادات و پیشنهادات و فراگیر شدن پست های تان نظارت داشته باشید. مخاطبین تان دوست دارند تا پیشرفت های تان را به وضوح ببینند و احساس می کنند که در این پیشرفت و ترقی شما سهیم هستند. برای مثال، زمانی که می بینید 1000 نفر صفحه شما را لایک می کنند و محتواهایی که از طراحی سایت خود به اشتراک می گذارید را دوست دارند و درباره آن نظر می دهند، می توانید این شمار را نیز به همگان اعلام کنید.

6 - فید بک از فالور های شبکه های اجتماعی خود را به کار بگیرید

فالورهای تان مشتریان طراحی سایت شما خواهند بود و همیشه حق با مشتری است. با آن ها ارتباط داشته باشید. از آن ها بخواهید تا بازخورد هایی برای شما ارسال کنند. به آن ها توجه داشته باشید. اگر برند و یا محصولات طراحی وب سایت تان نمی تواند به منظور رفع نیازهای مشتریان سایت تان بهیود یابد، آیا می توانید از آن ها درخواستی داشته باشید؟ هیچ چیز بهتر از رضایت مشتریان طراحی وب سایت تان نیست. آن ها در حقیقت پشتیبانی کننده برند و تجارت تان می باشند. آن ها بدون این که در تجارت شما سهیم شوند، طراحی سایت و یا برند شما را بسط خواهند داد. شما باید به هر انتقاد و پیشنهادات شان جواب دهید و از آن ها تشکر کنید.

در هر صورت، زمانی که شخصی به اکانت شما تویت و یا پستی می فرستد، باید همیشه پاسخگوی شان باشید تا رضایت هر چه بیشتر شان را جلب کنید.

7 - با کمک خواستن از فالور هایتان آنها را با خود درگیر کنید

عامل ترویج پست ها و مشهوریت طراحی سایت تان، فالورها و طرفداران تان می باشند. از آن ها بخواهید تا محتوای طراحی سایت و یا پست های تان را با دوستان شان به اشتراک بگذارند و ترویج دهند.

در هر صورت، تشکر کردن از فالورهای تان و قدردانی از آن ها می تواند روش خوبی برای شروع بسط محتوای طراحی سایت و یا پست های تان در رسانه های اجتماعی باشد. شما باید اندکی نیز پیش تر روید؛ منظور ما مشتریان وفادار و همیشگی شما هستند. هر کار می کنید فرقی ندارد، از اعماق وجود تان برای این مشتریان کارهایی انجام دهید.

9 - چندین بار محتوای وبسایت خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

در شروع این مقاله بیان کردیم که خیلی عالی می شود تا تیترها مختلفی را برای یک پست مهیا کنید. این امر بسیار حائز اهیمت است زیرا می توانید یک پست مشابه را بارها در ساعت ها و روزهای مختلف در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همه کاربران تان در یک زمان نمی توانند تمام پست های شما را ببینند. با تکرار پست کردن آن ها، می توانید افراد بیشتری را به خود جذب کنید و به طراحی وب سایت خود هدایت کنید. BUFFER ابزار خوبی برای انجام این مورد می باشد.
 
10 - بخش کامنت ها حیاتی هستند !

بخش نظرات در طراحی سایت تان می تواند برای اهداف مختلفی بسیار اهمیت داشته باشد. این قسمت به شما اجازه می دهد تا با طرفداران خود در ارتباط باشید و این قسمت به شما شانسی برای ترغیب بیشتر آن ها برای ارائه نظرات و ایده ها عرضه می دارد.

این قسمت نیز می تواند مانند هر سیستم عامل دیگر باعث شود تا صدای خود را به گوش مخاطبین خود برسانید. در حقیقت، می توانید از بخش نظرات طراحی وب سایت برای گسترش محتوای طراحی سایت تان استفاده کنید. برای مثال، می توانید توصیه های خود را در یک پست ارائه دهید و سپس به مقاله تان در طراحی سایت برای توصیه های بیشتر، لینک گذاری کنید.

  • مریم مرادی